ΔιάφαςΟ δεύτερος αγώνας ράλλυ ασφάλτου για τη Βόρεια Ελλάδα έγινε την Κυριακή 15 Μαϊου 2005 στην Ημαθία. Το 11ο Ράλλυ Φίλιππος έγινε και φέτος με την περυσινή σχεδίαση του αγώνα που περιελάμβανε 5 ειδικές διαδρομές (Πολυδένδρι, Τρίλοφος, Σέλι). Στον αγώνα δήλωσαν συμμετοχή 29 πληρώματα από τη Βόρειο Ελλάδα εκ των οποίων 6 από την Κοζάνη.

Ο καιρός ήταν σύμμαχος των πληρωμάτων και των θεατών αφού δεν έβρεξε και είχε ηλιοφάνεια στο μεγαλύτερο μέρος. Στα αξιοσημείωτα του αγώνα ήταν η ακύρωση της 5ης και τελευταίας ειδικής του αγώνα (Σέλι) λόγω μη έγκαιρης τοποθέτησης ασθενοφόρου. Έτσι στις 4 ειδικές που έγιναν, νικητής αναδείχθηκε το πλήρωμα από τη Βέροια των «Χριστόφορος» - Τηλιόπουλος Κώστας (VW Golf EA/11) και χρόνο 29:39, μετά και την πολύ πρόωρη εγκατάλειψη των Κριαρά - Μάστορα (Ford Escort Cosworth) από διαφορικό.

Η ομάδα του Σ.Μ.Α.Κ. βρέθηκε στο βάθρο με την 2η θέση γενικής και την 1η κατηγορίας Απου πέτυχαν οι Διάφας Δημήτρης - Κυριάκου Χαράλαμπος (Renault Clio Maxi A/7) και χρόνο 30:43. Το πλήρωμα έκανε εκπληκτικούς χρόνους στην μεγαλύτερη ειδική του αγώνα, Πολυδένδρι, και παρά κάποια μικροπροβλήματα έκανε ένα καλό και πετυχημένο αγώνα.

Οι επιτυχίες συνεχίστηκαν και με την εμφάνιση των Γκάλφα Νίκου - Παφίλη Γιώργου που πέτυχαν μια νίκη στην κατάταξη F3 των 1600 κ.ε. Β. Ελλάδος, όπως και στην κατηγορία Ν και ανέβηκαν στο βάθρο της γενικής κατάταξης στην 3η θέση έχοντας συνολικό χρόνο 31:00. Με το Peugeot 106 16 κατηγορίας Ν βρέθηκαν μπροστά από πολλούς δυνατότερους συνδυασμούς πραγματοποιώντας ένα πολύ γρήγορο αγώνα και χωρίς να αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα στις ειδικές. Με αυτό το αποτέλεσμα το πλήρωμα βρίσκεται με διαφορά στην 1η θέση των 1600 κ.ε. του Κυπέλλου Β. Ελλάδος που είναι και ο φετινός στόχος.

Την εξάδα της γενικής συμπλήρωσαν οι Αργυρίου - Μανδίκος από τη Θεσ/νίκη (Peugeot 106 S16 A/6) και χρόνο 31:09, οι Γιάννος - Σταμάτης από τη Βέροια (Opel Manta EE/11) και χρόνο μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο πίσω και τέλος οι «John-John» - Νάνος από τη Θεσ/νίκη (Seat Ibiza Kitkar GrA+) με χρόνο 31:13.

Άτυχοι στάθηκαν οι υπόλοιποι συμμετέχοντες από την Κοζάνη αφού δεν ολοκλήρωσαν τον αγώνα τους. Οι Μαυρίδης Γιάννης - Καραγιαννάκης Γιώργος (Daihatsu Charade Gti EE/11) πήγαν πολύ καλά στον αγώνα και μέχρι την 3η ειδική βρισκόταν στην 8η θέση γενικής. Στην επόμενη και τελευταία ειδική του αγώνα όμως εγκατέλειψε από φλάντζα κεφαλής μην ολοκληρώνοντας έτσι την καλή εμφάνιση.

Πιο άσχημη ήταν η μέρα για τους Παρχαρίδη Μανώλη - Μάραντο Κώστα (Renault Clio Williams N/3) αφού εγκατέλειψαν με έξοδο στην ειδική Πολυδένδρι ΙΙ. Νωρίτερα εγκατέλειψαν τον αγώνα και οι Ζιάμπας Κώστας - Ζιάμπας Γιώργος (Opel Ascona EE/11) με πρόβλημα στον κινητήρα, τη στιγμή που είχαν ολοκληρώσει και τη 2η ειδική του αγώνα βρισκόμενοι στην 8η θέση γενικής.

Πολύ νωρίς εγκατέλειψαν με πρόβλημα στο σαζμάν οι Χασιώτης Ευθύμιος - Ατματζίδης Άρης με το Renault 5 Turbo στον δεύτερο αγώνα τους για τη φετινή χρονιά.

Σύλλογος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Κοζάνης - Αθλητικό Σωματείο αναγνωρισμένο από την Γ.Γ. Αθλητισμού - Κατασκευή ιστοσελίδας και ενημέρωση : Νίκος Γκάλφας