Το 9ο Ράλλυ Σπριντ Σερρών πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 20 Μαρτίου 2005 με 24 συμμετοχές από όλη τη Βόρειο Ελλάδα και ήταν ο πρώτος αγώνας για το Κύπελλο Ράλλυ Σπριντ Β. Ελλάδος σε μια διαδρομή των 10 χλμ. από το χωριό Ελαιώνας προς Βροντού που χαρακτηρίζεται τεχνική και γρήγορη. Την ημέρα του αγώνα ο καιρός ήταν έτοιμος για ψιχάλες και βροχή, όμως τελικά δεν έβρεξε, κάνοντας τα πληρώματα επιφυλακτικά όσον αφορά τις επιλογές των ελαστικών. Στον αγώνα συμμετείχαν και οι Γκάλφας - Παφίλης με Peugeot 106 16 στην κατηγορία των 1600 κ.ε. και οι Διάφας - Κυριάκου με το καταπληκτικό Renault Clio Kitcarστην κατηγορία των δίλιτρων.

Στα πρώτα νούμερα της μεγάλης κατηγορίας των δίλιτρων με turboείχαμε την εγκατάλειψη του Κριαρά που ήταν και το φαβορί για τη νίκη και την εύκολη επικράτηση των Μπόλκα - Λόμπου με SubaruImprezaπου κέρδισαν των αγώνα με χρόνο 11:01.

Με το νούμερο 5 στις πόρτες οι Διάφας - Κυριάκου προβληματίστηκαν στην επιλογή ελαστικών και ξεκίνησαν τον αγώνα με στεγνά ελαστικά στον εμπρός άξονα που πρέπει να βάλει κάτω 260 ίππους και πίσω άφησαν βρόχινα ελαστικά που είναι πιο μαλακά. Με αυτή τη σύνθεση έκαναν και το δεύτερο σκέλος όπου και είχαν στεγνώσει κάποιες υγρασίες στη διαδρομή που πάντα ήθελε προσοχή για γλιστρήματα. Με συνολικό χρόνο 12:03 το πλήρωμα από την Κοζάνη πήρε την 3η θέση στην πιο ανταγωνιστική κατηγορία της ημέρας με πρώτο το πλήρωμα από τις Σέρρες των Χαβαλέ - Δημητρίου με Renault Clio (11:50) και δεύτερους τους Καλούδη - Μπουμπόπουλο από Αλεξανδρούπολη (11:57) και πάλι με Renault Clio.

Στην κατηγορία των 1600 κ.ε. οι Γκάλφας - Παφίλης αναγκάστηκαν να κάνουν αλλαγή των ελαστικών λίγο πριν την εκκίνηση του αγώνα για να βάλουν τα στεγνά ελαστικά που ήταν και η σωστή επιλογή. Στο πρώτο σκέλος ο Γκάλφας βρήκε λίγες στροφές πριν το τέλος της διαδρομής το μπροστινό αυτοκίνητο από την κατηγορία των δίλιτρων και αυτό του έκοψε λίγο το χρόνο. Στο δεύτερο σκέλος έκανε ένα καλό και ασφαλές πέρασμα και με συνολικό χρόνο 12:08 πήρε τη δεύτερη θέση της κατηγορίας. Πρώτο ήταν το πλήρωμα από τις Σέρρες των Χρηστοφορίδη - Χαβενετίδη (Peugeot 106 16) που με αλάθητο οδήγημα και χρόνο 12:00 έκανε και τον 4ο χρόνο γενικής ! Τρίτοι αναδείχθηκαν οι Δημητριάδης - Ταμπακόπουλος (Citroen Saxo) από τη Δράμα με χρόνο 12:18.

Η επικράτηση των Σερραίων συνεχίστηκε και στην κατηγορία των 1400 κ.ε. όπου νικητής αναδείχθηκε το λογικό φαβορί των Λιθαρή - Πέγιου (Toyota Yaris) που νίκησαν με χρόνο 12:39 παρά το τετακέ που είχαν στο δεύτερο σκέλος. Δεύτερο το πλήρωμα των Διαμαντόγλου - Γιαννακοπούλου με τη μοναδική κυρία του αγώνα σε bucketκαι χρόνο 13:35. Τρίτο το πλήρωμα των Μαυροδή - Κεχαγιά που συμμετέχει και στο θεσμό του Peugeot Cup Νέων με Peugeot 206 1.4 8v και είχε χρόνο 13:49.

Η αγωνιστική δράση μεταφέρεται αυτή την Κυριακή 27 Μαρτίου στο... Λιμάνι της Θεσσαλονίκης όπου και θα διοργανωθεί Έκθεση Αγωνιστικού Αυτοκινήτου και Φωτογραφίας από το Σύνδεσμο Οδηγών Αγώνων Β. Ελλάδος με θέμα:
'Ιστορία των αγώνων της Βορείου Ελλάδος από το χθες μέχρι το σήμερα'.

Η έκθεση θα είναι ανοικτή από τις 11 π.μ. εως και τις 10 το βράδυ, ενώ στις 7 το απόγευμα θα γίνουν οι απονομές του 12ου Μακεδονικού Κυπέλλου Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. , Κύπελλο Β.Ε. , Σπριντ Ηπειρωτικής Ελλάδος, Αναβάσεις Β.Ε. καθώς και των διακριθέντων μελών σε Πανελλήνιο επίπεδο. Η είσοδος θα είναι ελεύθερη στο κοινό δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον κόσμο να γνωρίσει από κοντά το μηχανοκίνητο σπορ και την ιστορία του μιας και το φωτογραφικό υλικό θα έχει χρονολογία από το 1970 μέχρι σήμερα, ενώ στην έκθεση θα δούμε και Ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Σύλλογος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Κοζάνης - Αθλητικό Σωματείο αναγνωρισμένο από την Γ.Γ. Αθλητισμού - Κατασκευή ιστοσελίδας και ενημέρωση : Νίκος Γκάλφας