Νέα και ανακοινώσεις

Το 9ο Ράλλυ Σπριντ Σερρών πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 20 Μαρτίου 2005 με 24 συμμετοχές από όλη τη Βόρειο Ελλάδα και ήταν ο πρώτος αγώνας για το Κύπελλο Ράλλυ Σπριντ Β. Ελλάδος σε μια διαδρομή των 10 χλμ. από το χωριό Ελαιώνας προς Βροντού που χαρακτηρίζεται τεχνική και γρήγορη. Την ημέρα του αγώνα ο καιρός ήταν έτοιμος για ψιχάλες και βροχή, όμως τελικά δεν έβρεξε, κάνοντας τα πληρώματα επιφυλακτικά όσον αφορά τις επιλογές των ελαστικών. Στον αγώνα συμμετείχαν και οι Γκάλφας - Παφίλης με Peugeot 106 16 στην κατηγορία των 1600 κ.ε. και οι Διάφας - Κυριάκου με το καταπληκτικό Renault Clio Kitcarστην κατηγορία των δίλιτρων.

Στα πρώτα νούμερα της μεγάλης κατηγορίας των δίλιτρων με turboείχαμε την εγκατάλειψη του Κριαρά που ήταν και το φαβορί για τη νίκη και την εύκολη επικράτηση των Μπόλκα - Λόμπου με SubaruImprezaπου κέρδισαν των αγώνα με χρόνο 11:01.

Με το νούμερο 5 στις πόρτες οι Διάφας - Κυριάκου προβληματίστηκαν στην επιλογή ελαστικών και ξεκίνησαν τον αγώνα με στεγνά ελαστικά στον εμπρός άξονα που πρέπει να βάλει κάτω 260 ίππους και πίσω άφησαν βρόχινα ελαστικά που είναι πιο μαλακά. Με αυτή τη σύνθεση έκαναν και το δεύτερο σκέλος όπου και είχαν στεγνώσει κάποιες υγρασίες στη διαδρομή που πάντα ήθελε προσοχή για γλιστρήματα. Με συνολικό χρόνο 12:03 το πλήρωμα από την Κοζάνη πήρε την 3η θέση στην πιο ανταγωνιστική κατηγορία της ημέρας με πρώτο το πλήρωμα από τις Σέρρες των Χαβαλέ - Δημητρίου με Renault Clio (11:50) και δεύτερους τους Καλούδη - Μπουμπόπουλο από Αλεξανδρούπολη (11:57) και πάλι με Renault Clio.

Στην κατηγορία των 1600 κ.ε. οι Γκάλφας - Παφίλης αναγκάστηκαν να κάνουν αλλαγή των ελαστικών λίγο πριν την εκκίνηση του αγώνα για να βάλουν τα στεγνά ελαστικά που ήταν και η σωστή επιλογή. Στο πρώτο σκέλος ο Γκάλφας βρήκε λίγες στροφές πριν το τέλος της διαδρομής το μπροστινό αυτοκίνητο από την κατηγορία των δίλιτρων και αυτό του έκοψε λίγο το χρόνο. Στο δεύτερο σκέλος έκανε ένα καλό και ασφαλές πέρασμα και με συνολικό χρόνο 12:08 πήρε τη δεύτερη θέση της κατηγορίας. Πρώτο ήταν το πλήρωμα από τις Σέρρες των Χρηστοφορίδη - Χαβενετίδη (Peugeot 106 16) που με αλάθητο οδήγημα και χρόνο 12:00 έκανε και τον 4ο χρόνο γενικής ! Τρίτοι αναδείχθηκαν οι Δημητριάδης - Ταμπακόπουλος (Citroen Saxo) από τη Δράμα με χρόνο 12:18.

Η επικράτηση των Σερραίων συνεχίστηκε και στην κατηγορία των 1400 κ.ε. όπου νικητής αναδείχθηκε το λογικό φαβορί των Λιθαρή - Πέγιου (Toyota Yaris) που νίκησαν με χρόνο 12:39 παρά το τετακέ που είχαν στο δεύτερο σκέλος. Δεύτερο το πλήρωμα των Διαμαντόγλου - Γιαννακοπούλου με τη μοναδική κυρία του αγώνα σε bucketκαι χρόνο 13:35. Τρίτο το πλήρωμα των Μαυροδή - Κεχαγιά που συμμετέχει και στο θεσμό του Peugeot Cup Νέων με Peugeot 206 1.4 8v και είχε χρόνο 13:49.

Η αγωνιστική δράση μεταφέρεται αυτή την Κυριακή 27 Μαρτίου στο... Λιμάνι της Θεσσαλονίκης όπου και θα διοργανωθεί Έκθεση Αγωνιστικού Αυτοκινήτου και Φωτογραφίας από το Σύνδεσμο Οδηγών Αγώνων Β. Ελλάδος με θέμα:
'Ιστορία των αγώνων της Βορείου Ελλάδος από το χθες μέχρι το σήμερα'.

Η έκθεση θα είναι ανοικτή από τις 11 π.μ. εως και τις 10 το βράδυ, ενώ στις 7 το απόγευμα θα γίνουν οι απονομές του 12ου Μακεδονικού Κυπέλλου Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. , Κύπελλο Β.Ε. , Σπριντ Ηπειρωτικής Ελλάδος, Αναβάσεις Β.Ε. καθώς και των διακριθέντων μελών σε Πανελλήνιο επίπεδο. Η είσοδος θα είναι ελεύθερη στο κοινό δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον κόσμο να γνωρίσει από κοντά το μηχανοκίνητο σπορ και την ιστορία του μιας και το φωτογραφικό υλικό θα έχει χρονολογία από το 1970 μέχρι σήμερα, ενώ στην έκθεση θα δούμε και Ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Ο χορός του Σ.Μ.Α.Κ

Ο χορός του Σ.Μ.Α.Κ. με αφορμή την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2005 στο Δημοτικό Αναψυκτήριο του πάρκου Αγ. Δημητρίου Κοζάνης. Εκτός από τα μέλη και τις συνοδείες τους, στην εκδήλωση παραβρέθηκαν και τιμήθηκαν για την προσφορά τους ο Δήμαρχος Βελβενδού κ. Μανώλης Στεργίου, όπου και λαμβάνει μέρος το ράλλυ σπριντ ΣΜΑΚ, η κυρία Μπομπόναρη ως εκπρόσωπος του Δημάρχου Κοζάνης και της Δημοτικής Επιχείρησης Πολιτισμού και Αθλητισμού Κοζάνης καθώς και ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων Παιδιών με ειδικές ανάγκες, κ. Χρήστος Μητσιάκος όπου και υπάρχει συνεργασία στη διοργάνωση ετήσιας εκδήλωσης αφιερωμένης στα παιδιά.

   

H βράβευση

Ξεχωριστή στιγμή ήταν και η βράβευση του νεαρού πληρώματος των Γκάλφα και Παφίλη για τη διάκριση σε Πανελλήνιο Επίπεδο που πέτυχαν στο Κύπελλο Ασφάλτου.

Την κοπή της πίτας έκανε ο Πρόεδρος του Σ.Μ.Α.Κ. κ. Λίτσιος Δημήτριος παρουσία σύσσωμου του Διοικητικού Συμβουλίου ενώ τη μουσική της βραδιάς επιμελήθηκε το σχήμα "Κοζανίτικο Τακίμι" για ακόμη μια χρονιά κρατώντας το κέφι και το χορό για όλη τη βραδιά.

Το Δ.Σ. του Σ.Μ.Α.Κ. υπενθυμίζει

Το Δ.Σ. του Σ.Μ.Α.Κ. υπενθυμίζει ότι τα γραφεία στην οδό Βεροίας 16 κοντά στην Πυροσβεστική είναι ανοικτά κάθε Πέμπτη από τις 9μμ, ώστε να προσέρχονται οι φίλοι του αυτοκινήτου που επιθυμούν να γνωρίσουν το Σύλλογο και τις δραστηριότητές του.

Το Δ.Σ. του Σ.Μ.Α.Κ. εύχεται καλές γιορτές και ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους τους οδηγούς και σε όλα τα μέλη του. Την περίοδο των γιορτών οι μετακινήσεις είναι λογικό να αυξάνονται και επιβάλλεται μεγαλύτερη προσοχή των οδηγών για να έχουμε ευτυχισμένες γιορτινές μέρες.

Ο Σ.Μ.Α.Κ. εύχεται πάντα επιτυχίες και ασφαλή αγωνιστικά χιλιόμετρα στα μέλη του που συμμετέχουν στους αγώνες αυτοκινήτου.



Το Δ.Σ. του Συλλόγου θέλει να συγχαρεί και μέσω του Τύπου το πλήρωμα των Νίκου Γκάλφα και Γιώργου Παφίλη με Peugeot 106 Rallye για την κατάκτηση της 1ης θέσης στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου στην κλάση Ν/2 και την κατάκτηση της 1ης θέσης στο Κύπελλο Σπριντ Βορείου Ελλάδος κατηγορίας εώς 1600 κ.ε. και ευχόμαστε νέες επιτυχίες για τη νέα χρονιά.

ΓκάλφαςΤελευταίος αγώνας για το 2004 του Κυπέλλου Ασφάλτου ήταν το 20ο Αττικό Ράλλυ με διαδρομές στην Πεντέλη, το Γραμματικό και τον Αγ. Μερκούριο. Συμμετοχή δήλωσαν και οι Νίκος Γκάλφας και Γιώργος Παφίλης σε ένα αγώνα που περιελάμβανε 6 ειδικές διαδρομές με εκκίνηση και τερματισμό στην πλατεία της Πεντέλης, όπου και βρέθηκαν τα 85 πληρώματα που συμμετείχαν.Η ομάδα από την Κοζάνη περιελάμβανε και τους Νίκο Πάπιστα και Σάκη Ζιούζιο σε ρόλο βοηθών σέρβις.

Στο αγωνιστικό μέρος ο Γκάλφας αντιμετώπισε νωρίς πρόβλημα με τα φρένα του αυτοκινήτου και αναγκάστηκε να κάνει 2 ειδικές διαδρομές χωρίς μπροστινά τακάκια φρένων, κάνοντας μάλιστα και τον πρώτο χρόνο στα Ν/2 σε μια από αυτές !!!

Το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε στη μέση του αγώνα όπου και επιτρεπόταν σέρβις και τη λύση έδωσε η ομάδα του Βολιώτη οδηγού Γιώργου Κοσμόπουλου που έκανε άμεσα την αλλαγή στα τακάκια των φρένων. Χωρίς πρόβλημα στα φρένα, ο Γκάλφας ξεκίνησε να μαζεύει τη χαμένη διαφορά, κερδίζοντας10” στην 4η ειδική. Εκεί άρχισε να βρέχει και πολλά πληρώματα βρέθηκαν αναγκασμένα να συνεχίσουν στις 2 τελευταίες ειδικές του αγώνα με λάστιχα για στεγνό δρόμο, όπως και ο Γκάλφας με το συναγωνισμό της κλάσης. Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, ο Γκάλφας όχι μόνο κάλυψε αλλά και τελείωσε τον αγώνα με διαφορά17” από τον δεύτερο Παπαγεωργίου απο την Αθήνα.

Σύλλογος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Κοζάνης - Αθλητικό Σωματείο αναγνωρισμένο από την Γ.Γ. Αθλητισμού - Κατασκευή ιστοσελίδας και ενημέρωση : Νίκος Γκάλφας