Νέα και ανακοινώσεις

ΓκάλφαςΟ 3ος γύρος του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου πραγματοποιήθηκε στην περιοχή γύρω από τα Καλάβρυτα ενώ η εκκίνηση και ο τερματισμός δόθηκαν στην Πάτρα. Στο29ο Ράλι Αχαιός δήλωσαν συμμετοχή 92 πληρώματα με λίγες συμμετοχές από τη Β. Ελλάδα, ανάμεσα στις οποίες και οι Νίκος Γκάλφας – Γιώργος Παφίλης από την Κοζάνη. Παρά τη μεγάλη απόσταση, το νεαρό πλήρωμα του Σ.Μ.Α.Κ. που συμμετέχει στο θεσμό, βρέθηκε μέχρι την Αχαϊκή πρωτεύουσα για να διεκδικήσει μια καλή θέση και την ανάλογη συγκομιδή βαθμών για τη συνέχεια. Η πρωτοτυπία της ομάδας ήταν η χρησιμοποίηση τουMitsubishi Lancer Evo VII ως αυτοκινήτου service με τη βοήθεια του φίλου των αγώνων, Νίκου Πάπιστα σε ρόλο βοηθού service.

Στον αγώνα τώρα, οι Γκάλφας - Παφίλης ξεκίνησαν σε αναγνωριστικό αλλά και γρήγορο ρυθμό κρατώντας επαφή με τους πρώτους της κλάσης τους, με ανταγωνισμό 9 πληρώματα από την Πάτρα και την Αθήνα που είχαν καλή γνώση της περιοχής. Στη μέση του αγώνα άρχισαν να πέφτουν οι πρώτες ψιχάλες βροχής και εκεί αποφασίστηκε να γίνει «αντεπίθεση» μιας και το πλήρωμα είναι φορμαρισμένο για υγρό τεραίν. Μαζί με σωστές επιλογές ελαστικών στο σέρβις, το κόκκινοPeugeot 106 βρέθηκε στη 2η θέση της κλάσης Ν/2 και την κράτησε μέχρι το τέλος του αγώνα! Το αποτέλεσμα ήταν πέρα από κάθε προσδοκία και εδραίωσε την 1η θέση /2 του πληρώματος σε ένα Πανελλήνιο θεσμό, όπως το Κύπελλο Ασφάλτου.

Η συνέχεια θα δοθεί στο γνωστό Ράλι Κένταυρος, στις 22-23 Μαΐου όπου εκτός των Γκάλφα - Παφίλη αναμένεται να δούμε και τους Διάφα - Κυριάκου με το Clio Maxi καθώς και πολλούς φίλους του σπορ της περιοχής μας.

ΓκάλφαςΤο Ράλι Φίλιππος είναι ο αγώνας ράλι ασφάλτου της γειτονικής περιοχής της Ημαθίας, όπου κάθε χρόνο συμμετέχουν πολλά πληρώματα της περιοχής μας. Φέτος ο αγώνας αναβαθμίστηκε μιας και είναι ο δεύτερος γύρος του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου καθώς και του Κυπέλλου Β. Ελλάδος. Συμμετοχή δήλωσαν 7 πληρώματα από την Κοζάνη (από τα 49 συνολικά), όμως τελικά δε μπόρεσαν να συμμετέχουν οι Παρχαρίδης Εμ. – Μάραντος Κ. και Διάφας I. – Παφίλης Γ. λόγω προβλημάτων.

Τα πληρώματα του Σ.Μ.Α.Κ. που πέρασαν τον τεχνικό έλεγχο και πήραν εκκίνηση ήταν οι

Διάφας Δ. – Κυριάκου Χ. (No. 16, Renault Clio Maxi – A/7)

Γκάλφας Ν. – Γκάλφας Μ. (Νο. 27, Peugeot 106 rallye – N/2)

Mαυρίδης Ι. – Καραγιαννάκης Γ. (Νο. 33, Daihatsu Charade Gti – E/11)

Χαραλαμπίδης Γ. – Μποτζίκογλου Κ. (Νο. 36, Renault 5 turbo – E/12)

Μάστορας Αλ. – Βακρατσάς Ευ. (Νο. 50, Nissan Micra – Nat/13)

ΓκάλφαςΟ πρώτος μεγάλος αγώνας ράλι της χρονιάς σε εθνικό επίπεδο, έγινε στις 27-28 Μαρτίου στην περιοχή του Πολύγυρου Χαλκιδικής. Το 33ο Ράλι Θερμαϊκού συγκέντρωσε 55 συμμετοχές, με 2 συμμετοχές από την Κοζάνη, τους Διάφα Δ. – Κυριάκου Χ. με το Renault Clio Maxi στην κατηγορία Α/7 και τους Γκάλφα Ν. – Παφίλη Γ. στην κατηγορία Ν/2. Οι δύο αυτοί συνδυασμοί θα ακολουθήσουν το Κύπελλο Ράλι Β. Ελλάδος και το βαθμολογικό ενδιαφέρον ήταν έντονο.

Την ημέρα του αγώνα πολλοί φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού συγκεντρώθηκαν στις πλαγιές όπου περνούσαν οι ειδικές διαδρομές και με χαρά είδαμε και πολλούς φίλους από την Κοζάνη, παρά τη συννεφιά και το ψιλόβροχο που έπεσε για λίγο. Οι καιρικές συνθήκες ήταν και το μεγαλύτερο πρόβλημα των πληρωμάτων, μιας και οι περισσότεροι είχαν διαλέξει στεγνά ελαστικά.

Σύλλογος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Κοζάνης - Αθλητικό Σωματείο αναγνωρισμένο από την Γ.Γ. Αθλητισμού - Κατασκευή ιστοσελίδας και ενημέρωση : Νίκος Γκάλφας