Νέα και ανακοινώσεις

ΣιώμοςΟ 2ος αγώνας Ράλλυ Σπριντ για τη Βόρειο Ελλάδα έγινε την Κυριακή 17 Απριλίου στο Ελατοχώρι Πιερίας. Το πρωί της Κυριακή παρουσιάστηκαν 26 πληρώματα στην γραμμή της εκκίνησης στη διαδρομή Ελατοχώρι - Χιονοδρομικό Κέντρο. Πλήθος κόσμος βρέθηκε στις πλαγιές του βουνού και μάλιστα είδαμε πολύ κόσμο από την περιοχή μας που βρέθηκε κοντά στα 5 πληρώματα του ΣΜΑΚ που συμμετείχαν στον αγώνα. Ο καιρός ξεκίνησε με συννεφιά όμως στο δεύτερο πέρασμα τα πληρώματα βρήκαν ομίχλη στο τέλος της ανηφορικής ειδικής και έτσι οι "διαβασμένοι" πήγαν καλύτερα από όσους διάλεξαν να κόψουν ρυθμό.

Στα αποτελέσματα, τους πρώτους χρόνους γενικής έδωσε η κατηγορία εώς δύο λίτρα, με πρώτο γενικής τους "Χριστόφορο" - Τηλιόπουλο από τη Βέροια με χρόνο ημέρας το 8.43. Δεύτερος στην κατηγορία του αλλά και στη γενική κατάταξη ήρθε με εντυπωσιακό τρόπο ο Γιάννης Μαυρίδης με το Γιώργο Καραγιαννάκη και το Daihatsu Charade turbo και χρόνο 9.07 κάνοντας επιτέλους ένα αγώνα χωρίς προβλήματα. Στην ίδια κατηγορία, οι Διάφας - Κυριάκου αντιμετώπισαν προβλήματα από μια διαρροή λαδιού που έπεφτε στον πίσω τροχό του Renault Clio Maxi και είχε ως αποτέλεσμα να φέρει 2 τετακέ στο πρώτο πέρασμα και να χάσει κάθε πιθανότητα για διάκριση και να πάρει τελικά την 4η θέση της κατηγορίας.

Στην μεγάλη κατηγορία (κυβισμός άνω των δύο λίτρων) είχαμε άλλες δύο συμμετοχές από την Κοζάνη. Οι Γελαδάρης - Βαξεβάνος οδήγησαν με γρήγορο και σταθερό ρυθμό την κόκκινη Opel Ascona και πήραν τη δεύτερη θέση στην κατηγορία με χρόνο 9.28, ανάμεσα από δύο Ford Escort Cosworth που πήραν την πρώτη θέση (Τσέλιος - Τσέλιος 9.20) και την τρίτη (Οροϊλίδης - Κεφαλούρος 9.48). Μόνο 2" ήταν η διαφορά που είχαν οι Χασιώτης - Ατματζίδης με χρόνο 9.50 στον πρώτο αγώνα με το Renault 5 GT Turbo και έτσι πήραν την 4η θέση της κατηγορίας.

Τέλος είχαμε και την συμμετοχή των Σιώμου - Μπουντούλα από το Βελβεντό στην κατηγορία των 1400 κ.ε. οι οποίοι πήραν την 5η θέση με το Toyota Starlet ανάμεσα από 7 αυτοκίνητα. Εδώ αν και είχε δηλώσει συμμετοχή το πλήρωμα των Χολέβα - Ζυμάρα, τελικά δεν πρόλαβε να έχει έτοιμο το αυτοκίνητο και δεν συμμετείχε στον αγώνα.

Επόμενη αγωνιστική συνάντηση στη Βόρειο Ελλάδα θα έχουμε στην Πανελλήνια Ανάβαση του ΑΟΘ που θα γίνει και φέτος στο Λιβάδι και θα είναι η πρώτη φορά φέτος που θα δούμε αυτοκίνητα από όλη την Ελλάδα τόσο κοντά μας και με σύμμαχο τον καλό καιρό θα συγκεντρώσει μεγάλο πλήθος θεατών από όλη τη Βόρειο Ελλάδα.

Στον πρώτο αγώνα ράλλυ για το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, η 34η διοργάνωση του Ράλλυ Θερμαϊκού συγκέντρωσε μόλις 28 συμμετοχές δίνοντας ένα "χλιαρό" ξεκίνημα για τους 5 αγώνες ράλλυ που θα γίνουν στη Βόρειο Ελλάδα. Παρά τις λίγες συμμετοχές ο καλός καιρός που επικράτησε την Κυριακή και οι πολλοί θεατές που βρέθηκαν στις ειδικές διαδρομές της Βορείου Χαλκιδικής ήταν οι σύντροφοι των πληρωμάτων για όλη τη μέρα. Από την Κοζάνη είχαμε τη συμμετοχή των Γκάλφα - Παφίλη με το Peugeot 106 S16 στην κλάση Ν/2 όπως πάντα. Το πλήρωμα θα ακολουθήσει και τους 5 αγώνες ράλλυ του Κυπέλλου και η συμμετοχή σε αυτό τον αγώνα ήταν δεδομένη. Σε σύνολο 6 ειδικών διαδρομών και 70 αγωνιστικών χιλιομέτρων είχαμε όπως είναι λογικό και πολλές εγκαταλείψεις ενώ σημειώθηκαν πολύ καλοί χρόνοι από τα πρώτα πληρώματα του αγώνα.

Καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα οι Κριαράς Γ. - Μάστορας Α. με Ford Escort RS Cosworth προηγούνταν σταθερά των Βαλαβάνη Ι. - Γκαγκαστάθη Κων/νο με Renault Megane Coupe που τερμάτισαν στη 2η θέση, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Βάτσος Ν. - Κωνσταντινίδης Χ. με Peugeot 309. Οι Γκάλφας - Παφίλης δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα και πήραν τη νίκη στη νορμάλ κατηγορία και την 3η βαθμολογούμενη θέση των 1600 κ.ε. Βορείου Ελλάδος πίσω από τους Κωνσταντίνου - Τασόπουλο με Peugeot 206 και τους Μπρόζο - Βογιαντζή με Peugeot 106 που συμμετείχαν στην κατηγορία GrA. Το νεαρό πλήρωμα από την Κοζάνη χωρίς να έχει συναγωνισμό στην κατηγορία του, κυνήγησε το... χρονόμετρο σε κάθε ειδική και σημείωσε πάνω από 10 δευτερόλεπτα καλύτερους χρόνους στις ίδιες ειδικές που είχε τρέξει στο περυσινό Ράλλυ ΔΕΘ !!!

Επόμενη αγωνιστική συνάντηση είναι αυτή την Κυριακή 17 Απριλίου 2005 για το Κύπελλο Ράλλυ Σπριντ. Το 6ο Ράλλυ Σπριντ Πιερίας γίνεται στην κλασσική διαδρομή του Ελατοχωρίου προς το χιονοδρομικό κέντρο της περιοχής και συγκέντρωσε 29 συμμετοχές από τις οποίες 6 είναι από την Κοζάνη και το Βελβεντό. Συγκεκριμένα στην κατηγορία των 1400 κ.ε. συμμετέχουν οι Σιώμος - Μπουντούλας και Χολέβας - Ζυμάρας, στην κατηγορία των δίλιτρων οι Διάφας - Κυριάκου και Μαυρίδης - Καραγιαννάκης και τέλος στα άνω των δύο λίτρων συμμετέχουν οι Γελαδάρης - Βαξεβάνος και οι Χασιώτης - Ατματζίδης στον πρώτο αγώνα με το νέο Renault 5 GT turbo. Λόγω και της κοντινής απόστασης πολλοί φίλοι του σπορ θα παρακολουθήσουν τον αγώνα και θα χειροκροτήσουν τα πληρώματα του ΣΜΑΚ.

Το 9ο Ράλλυ Σπριντ Σερρών πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 20 Μαρτίου 2005 με 24 συμμετοχές από όλη τη Βόρειο Ελλάδα και ήταν ο πρώτος αγώνας για το Κύπελλο Ράλλυ Σπριντ Β. Ελλάδος σε μια διαδρομή των 10 χλμ. από το χωριό Ελαιώνας προς Βροντού που χαρακτηρίζεται τεχνική και γρήγορη. Την ημέρα του αγώνα ο καιρός ήταν έτοιμος για ψιχάλες και βροχή, όμως τελικά δεν έβρεξε, κάνοντας τα πληρώματα επιφυλακτικά όσον αφορά τις επιλογές των ελαστικών. Στον αγώνα συμμετείχαν και οι Γκάλφας - Παφίλης με Peugeot 106 16 στην κατηγορία των 1600 κ.ε. και οι Διάφας - Κυριάκου με το καταπληκτικό Renault Clio Kitcarστην κατηγορία των δίλιτρων.

Στα πρώτα νούμερα της μεγάλης κατηγορίας των δίλιτρων με turboείχαμε την εγκατάλειψη του Κριαρά που ήταν και το φαβορί για τη νίκη και την εύκολη επικράτηση των Μπόλκα - Λόμπου με SubaruImprezaπου κέρδισαν των αγώνα με χρόνο 11:01.

Με το νούμερο 5 στις πόρτες οι Διάφας - Κυριάκου προβληματίστηκαν στην επιλογή ελαστικών και ξεκίνησαν τον αγώνα με στεγνά ελαστικά στον εμπρός άξονα που πρέπει να βάλει κάτω 260 ίππους και πίσω άφησαν βρόχινα ελαστικά που είναι πιο μαλακά. Με αυτή τη σύνθεση έκαναν και το δεύτερο σκέλος όπου και είχαν στεγνώσει κάποιες υγρασίες στη διαδρομή που πάντα ήθελε προσοχή για γλιστρήματα. Με συνολικό χρόνο 12:03 το πλήρωμα από την Κοζάνη πήρε την 3η θέση στην πιο ανταγωνιστική κατηγορία της ημέρας με πρώτο το πλήρωμα από τις Σέρρες των Χαβαλέ - Δημητρίου με Renault Clio (11:50) και δεύτερους τους Καλούδη - Μπουμπόπουλο από Αλεξανδρούπολη (11:57) και πάλι με Renault Clio.

Στην κατηγορία των 1600 κ.ε. οι Γκάλφας - Παφίλης αναγκάστηκαν να κάνουν αλλαγή των ελαστικών λίγο πριν την εκκίνηση του αγώνα για να βάλουν τα στεγνά ελαστικά που ήταν και η σωστή επιλογή. Στο πρώτο σκέλος ο Γκάλφας βρήκε λίγες στροφές πριν το τέλος της διαδρομής το μπροστινό αυτοκίνητο από την κατηγορία των δίλιτρων και αυτό του έκοψε λίγο το χρόνο. Στο δεύτερο σκέλος έκανε ένα καλό και ασφαλές πέρασμα και με συνολικό χρόνο 12:08 πήρε τη δεύτερη θέση της κατηγορίας. Πρώτο ήταν το πλήρωμα από τις Σέρρες των Χρηστοφορίδη - Χαβενετίδη (Peugeot 106 16) που με αλάθητο οδήγημα και χρόνο 12:00 έκανε και τον 4ο χρόνο γενικής ! Τρίτοι αναδείχθηκαν οι Δημητριάδης - Ταμπακόπουλος (Citroen Saxo) από τη Δράμα με χρόνο 12:18.

Η επικράτηση των Σερραίων συνεχίστηκε και στην κατηγορία των 1400 κ.ε. όπου νικητής αναδείχθηκε το λογικό φαβορί των Λιθαρή - Πέγιου (Toyota Yaris) που νίκησαν με χρόνο 12:39 παρά το τετακέ που είχαν στο δεύτερο σκέλος. Δεύτερο το πλήρωμα των Διαμαντόγλου - Γιαννακοπούλου με τη μοναδική κυρία του αγώνα σε bucketκαι χρόνο 13:35. Τρίτο το πλήρωμα των Μαυροδή - Κεχαγιά που συμμετέχει και στο θεσμό του Peugeot Cup Νέων με Peugeot 206 1.4 8v και είχε χρόνο 13:49.

Η αγωνιστική δράση μεταφέρεται αυτή την Κυριακή 27 Μαρτίου στο... Λιμάνι της Θεσσαλονίκης όπου και θα διοργανωθεί Έκθεση Αγωνιστικού Αυτοκινήτου και Φωτογραφίας από το Σύνδεσμο Οδηγών Αγώνων Β. Ελλάδος με θέμα:
'Ιστορία των αγώνων της Βορείου Ελλάδος από το χθες μέχρι το σήμερα'.

Η έκθεση θα είναι ανοικτή από τις 11 π.μ. εως και τις 10 το βράδυ, ενώ στις 7 το απόγευμα θα γίνουν οι απονομές του 12ου Μακεδονικού Κυπέλλου Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. , Κύπελλο Β.Ε. , Σπριντ Ηπειρωτικής Ελλάδος, Αναβάσεις Β.Ε. καθώς και των διακριθέντων μελών σε Πανελλήνιο επίπεδο. Η είσοδος θα είναι ελεύθερη στο κοινό δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον κόσμο να γνωρίσει από κοντά το μηχανοκίνητο σπορ και την ιστορία του μιας και το φωτογραφικό υλικό θα έχει χρονολογία από το 1970 μέχρι σήμερα, ενώ στην έκθεση θα δούμε και Ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Ο χορός του Σ.Μ.Α.Κ

Ο χορός του Σ.Μ.Α.Κ. με αφορμή την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2005 στο Δημοτικό Αναψυκτήριο του πάρκου Αγ. Δημητρίου Κοζάνης. Εκτός από τα μέλη και τις συνοδείες τους, στην εκδήλωση παραβρέθηκαν και τιμήθηκαν για την προσφορά τους ο Δήμαρχος Βελβενδού κ. Μανώλης Στεργίου, όπου και λαμβάνει μέρος το ράλλυ σπριντ ΣΜΑΚ, η κυρία Μπομπόναρη ως εκπρόσωπος του Δημάρχου Κοζάνης και της Δημοτικής Επιχείρησης Πολιτισμού και Αθλητισμού Κοζάνης καθώς και ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων Παιδιών με ειδικές ανάγκες, κ. Χρήστος Μητσιάκος όπου και υπάρχει συνεργασία στη διοργάνωση ετήσιας εκδήλωσης αφιερωμένης στα παιδιά.

   

H βράβευση

Ξεχωριστή στιγμή ήταν και η βράβευση του νεαρού πληρώματος των Γκάλφα και Παφίλη για τη διάκριση σε Πανελλήνιο Επίπεδο που πέτυχαν στο Κύπελλο Ασφάλτου.

Την κοπή της πίτας έκανε ο Πρόεδρος του Σ.Μ.Α.Κ. κ. Λίτσιος Δημήτριος παρουσία σύσσωμου του Διοικητικού Συμβουλίου ενώ τη μουσική της βραδιάς επιμελήθηκε το σχήμα "Κοζανίτικο Τακίμι" για ακόμη μια χρονιά κρατώντας το κέφι και το χορό για όλη τη βραδιά.

Το Δ.Σ. του Σ.Μ.Α.Κ. υπενθυμίζει

Το Δ.Σ. του Σ.Μ.Α.Κ. υπενθυμίζει ότι τα γραφεία στην οδό Βεροίας 16 κοντά στην Πυροσβεστική είναι ανοικτά κάθε Πέμπτη από τις 9μμ, ώστε να προσέρχονται οι φίλοι του αυτοκινήτου που επιθυμούν να γνωρίσουν το Σύλλογο και τις δραστηριότητές του.

Σύλλογος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Κοζάνης - Αθλητικό Σωματείο αναγνωρισμένο από την Γ.Γ. Αθλητισμού - Κατασκευή ιστοσελίδας και ενημέρωση : Νίκος Γκάλφας