Το 8ο Ράλλυ Σπριντ Κοζάνης διοργανώθηκε στις 3-4 Ιουλίου στο Βελβενδό Κοζάνης, στους πρόποδες των Πιερίων, με τη συμπαράσταση του Δήμου Βελβενδού. Ο αγώνας έγινε στην ίδια διαδρομή με την περυσινή διοργάνωση και συγκέντρωσε 37 συμμετοχές. Η διαδρομή μήκους 7,2 χλμ χαρακτηρίζεται τεχνική και γρήγορη και ξεκινάει από το Βελβενδό, στο τουριστικό κατάστημα «Μετόχι» για να καταλήξει λίγο πριν το χωριό Παλαιογράτσανο.


Ο τεχνικός έλεγχος έγινε το απόγευμα του Σαββάτου στην κεντρική πλατεία του Βελβενδού, όπου και παρουσιάστηκαν 34 αυτοκίνητα τα οποία και πήραν εκκίνηση το πρωί της Κυριακής από το ίδιο σημείο. Με σύμμαχο τον πολύ καλό καιρό ο αγώνας προκάλεσε το ενδιαφέρον πολλών φίλων του σπορ που βρέθηκαν στις πλαγιές της διαδρομής από όλα τα μέρη της Δυτικής Μακεδονίας. Η έντονη ηλιοφάνεια ήταν βέβαια πιο κουραστική για τα πληρώματα και τις μηχανές και υπήρχε προβληματισμός για τη σωστή επιλογή ελαστικών για τις συνθήκες.

Στην κλάση άνω των 2000 κ.ε. πρώτοι αναδείχθηκαν οι Στρατέλης - Γαγάκας με Ford Escort Cosworth όπως αναμενόταν, ενώ οι 2 συμμετοχές απο την Κοζάνη είχαν προβλήματα. Οι Γελαδάρης - Βαχτσεβάνος έδωσαν αρχικά θέαμα με την καινούργια Opel Ascona 400 αλλά είχαν μικροέξοδο που στοίχισε μια ζάντα, και τους Χαραλαμπίδη - Μποζίκογλου με πρόβλημα με την πίεση τούρμπο του Renault 5 και στα 2 σκέλη.

Η πολυπληθέστερη κλάση του αγώνα ήταν αυτή των 2000 κ.ε. με 16 πληρώματα να παίρνουν εκκίνηση. Στο πρώτο σκέλος οι Κοσμόπουλος - Χειράκης με τo Renault Clio βρέθηκαν στην 1η θέση με μόλις 2” διαφορά από το δεύτερο πλήρωμα «Χριστόφορος» - Τηλιόπουλος με το πολύ δυνατό VW Golf απο τη Βέροια. Τα πράγματα έγιναν πιο δραματικά στο δεύτερο σκέλος όπου ο Κοσμόπουλος βρήκε στη διαδρομή τον Χαραλαμπίδη που είχε πρόβλημα και έχασε χρόνο. Στα τελικά αποτελέσματα βρέθηκε να έχει τον ίδιο χρόνο με το «Χριστόφορο» και η νίκη πήγε στον Κοσμόπουλο μιας και είχε τον καλύτερο χρόνο στο πρώτο σκέλος.

Τρίτοι τερμάτισαν οι Δ. Διάφας - Κυριάκου με το πολύ δυνατό Renault Clio Maxi που δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα και συνέχισε τις καλές εμφανίσεις του αυτοκινήτου. Αξίζει να αναφέρουμε ότι στην 4η θέση βρέθηκαν οι Ζέρβας - Ασμής από το Βελβενδό με ένα νοικιασμένο Renault Clio και με ίδιο χρόνο αλλά στην 5η θέση βρέθηκαν οι Τσαλαματάς - Πρίντεζης από την Αθήνα με Peugeot 309.

Στα 1600 κ.ε. πήραν εκκίνηση 6 πληρώματα και πρώτος αναδείχθηκε ο Γκάλφας με Peugeot 106 και νέο συνοδηγό τον Αγραφιώτη, από την Κοζάνη. Στη δεύτερη θέση οι Μακαρώνης - Αραμπατζής με Opel Corsa από την Αλεξανδούπολη που κάθε χρόνο συμμετέχει στην Κοζάνη και στην τρίτη θέση βρέθηκαν οι Παρταλιός - Θεοφανίδης από τη Θεσ/νίκη με το Citroen Saxo που κατάφεραν και πήραν διαφορά από τους Δημητριάδη - Ταμπακόπουλο επίσης με Saxo, που είχαν τον 3ο χρόνο στο πρώτο σκέλος.

Στα 1400 κ.ε. οι Μαυροματίδης - Γεωργίου Ελένη με Peugeot 205 από τη Θεσ/νίκη έκαναν πολύ καλή επίδοση στο πρώτο σκέλος που με άνεση κράτησαν για να φύγουν νικητές απο την Κοζάνη. Δεύτεροι οι Πάζης - Στογιάννης με Nissan Micra που δεν κάλυψαν όλη τη διαφορά που ήταν αναγκαίο. Τρίτοι οι Διαμαντόγλου - Γιαννακοπούλου Γιώτα με Seat Ibiza από τη Χαλκιδική. Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι δύο συνοδηγοί είναι κυρίες και σύζυγοι των οδηγών τους και ήταν η πιο όμορφη απονομή από τις 4 που έγιναν στον αγώνα.

Χάρη στην ιδιαίτερη ετοιμασία της γραμματείας της οργάνωσης υπήρχαν αποτελέσματα πρώτου σκέλους που μοιράζονταν στα πληρώματα αμέσως μόλις κατέβηκαν από τη διαδρομή (σε στυλ ανάβασης) καθώς και αμέσως μόλις τελείωσε και το 2ο σκέλος. Η απονομή έγινε λίγο μετά το τέλος του αγώνα, στο ίδιο όμορφο μέρος με την περυσινή διοργάνωση ανάμεσα σε αρκετό κόσμο που έμεινε για να χειροκροτήσει τα πληρώματα, ενώ ακολούθησε γεύμα σε κλιματιζόμενη αίθουσα στο «Μετόχι» όπου και τελείωσε η εκδήλωση.

Σύλλογος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Κοζάνης - Αθλητικό Σωματείο αναγνωρισμένο από την Γ.Γ. Αθλητισμού - Κατασκευή ιστοσελίδας και ενημέρωση : Νίκος Γκάλφας