Αθλητική δραστηριότητα

deth aponomi kiparissasΟι αθλητές του ΣΜΑΚ συμμετείχαν στο 46ο Ράλλυ ΔΕΘ ακολουθώντας το φετινό Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδας. Ο Δημήτρης Κυπαρισσάς με συνοδηγό τον Κωνσταντίνο Καρλιώτη κατάφερε να φέρει το λευκό Peugeot 106 στην τρίτη θέση της κλάσης A/6 συνεχίζοντας τις καλές εμφανίσεις φέτος. Το νεανικό πλήρωμα του ΣΜΑΚ από τη Θεσσαλονίκη με τις συνεχείς επιτυχίες έχει αυτή τη στιγμή τη δεύτερη θέση στη σχετική βαθμολογία του Κυπέλλου και απομένει ένας αγώνας, το Ράλλυ Σπριντ Φίλιππος στα τέλη Οκτωβρίου για να ολοκληρωθεί ο θεσμός.

Στον αγώνα συμμετείχε και πάλι ως συνοδηγός ο Νίκος Γκάλφας, με το Peugeot 106 του Κώστα Αργυρίου. Το πλήρωμα αντιμετώπισε για άλλη μια φορά προβλήματα με το σύστημα ψύξης του Peugeot 106 και ενώ κατάφερε να ολοκληρώσει όλες τις ειδικές του αγώνα, τελικά εγκατέλειψε στην απλή διαδρομή της επιστροφής στη ράμπα τερματισμού στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης! Αυτή ήταν η δεύτερη εγκατάλειψη φέτος για τον ίδιο λόγο...

Όπως είπαμε το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδας θα ολοκληρωθεί στην Ημαθία αφού ο αγώνας του ΣΜΑΚ έχει ματαιωθεί φέτος.

Πλατής - ΓκάλφαςΧωρίς... ανάσα ο Νίκος Γκάλφας συνεχίζει τις συμμετοχές ως συνοδηγός αλλάζοντας τεραίν αυτή τη φορά. Το 2ο Ράλλυ Σπριντ Μετεώρων διοργανώθηκε στις 23 Ιουνίου σε μια καταπληκτική χωμάτινη ειδική διαδρομή που έγινε 3 φορές κοντά στην Καλαμπάκα.

Ο Νίκος έκατσε στα δεξιά του Χρήστου Πλατή για πρώτη φορά στο Toytota Starlet KP60 που αγωνίζεται σαν ιστορικό αυτοκίνητο. Ο γνωστός οδηγός από την Αθήνα συνεργάστηκε με το Νίκο για μπορέσει να συμμετέχει σε αυτό τον αγώνα που πέρυσι είχε δει σαν θεατής. Οδηγός και συνοδηγός συνεργάστηκαν γρήγορα αφού ο τρόπος που γράφει και διαβάζει ο κάθε οδηγός διαφέρει. Δουλειά του συνοδηγού είναι να προσαρμοστεί άμεσα στις ανάγκες του οδηγού που πρέπει να ακούει τη σωστή εντολή στο σωστό χρόνο και με το σωστό... χρωματισμό!

Τελικά η συνεργασία αποδείχτηκε άψογη αφού κατάφεραν με ένα αυτοκίνητο των 1300 κε να είναι δεύτεροι στην κατάταξη των ιστορικών και στη δέκατη θέση γενικής του αγώνα που είχε 29 πολύ δυνατές συμμετοχές. Δεν είναι τυχαίο που είδαμε πολλά αυτοκίνητα που συμμετείχαν στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις.

Στον αγώνα βρέθηκαν ως θεατές και μέλη του ΣΜΑΚ όπως και ο Πρόεδρος.

Κυπαρισσάς - ΚαρλιώτηςΗ φετινή αγωνιστική χρονιά ξεκίνησε με καθυστέρηση λόγω των εξελίξεων στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και τις αναγκαίες γραφειοκρατικές διαδικασίες για την αναγνωρισή των σωματείων και της Ομοσπονδίας Αγωνιστικού Αυτοκινήτου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Στη Βόρειο Ελλάδα το Κύπελλο Ράλλυ Β.Ε. ξεκίνησε με το σπριντ Σερρών στις 26 Μαϊου και συνεχίστηκε στο Ράλλυ Θερμαϊκού στις 16 Ιουνίου 2013.

Στον αγώνα συμμετείχαν ως αθλητές του ΣΜΑΚ οι Δημήτρης Κυπαρισσάς - Κωσταντίνος Καρλιώτης, ένα νεανικό πλήρωμα με έδρα τη Θεσσαλονίκη που τους βλέπουμε συχνά σε αγώνες ράλλυ με το λευκό Peugeot 106 1600κε. Στον ίδιο αγώνα συμμετείχε και ο Νίκος Γκάλφας ως συνοδηγός στο Peugeot 106 του Αργυρίου από τη Θεσσαλονίκη.

Μετά από πέντε ειδικές διαδρομές οι Κυπαρισσάς - Καρλιώτης ανέβηκαν στη δεύτερη θέση του βάθρου στην κλάση Α/6 ξεκινώντας με τον καλύτερο τρόπο τη νέα αγωνιστική χρονιά. Στόχος τους είναι να συμμετέχουν στη συνέχεια στο ράλλυ ΔΕΘ και στο σπριντ της Κοζάνης με τερματισμό στο βάθρο και χωρίς μηχανικά προβλήματα που τόσο τους έχουν ταλαιπωρήσει στο παρελθόν.

Η συμμετοχή των Αργυρίου - Γκάλφα αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα που επισκευάστηκε μέσα στην προτελευταία ειδική διαδρομή και ο χαμένος χρόνος δεν ήταν δυνατό να αναπληρωθεί. Έτσι τερμάτισαν τελευταίοι κάνοντας όμως ένα δυνατό πέρασμα στην τελευταία ειδική διαδρομή (1ο χρόνο F2).

Σύλλογος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Κοζάνης - Αθλητικό Σωματείο αναγνωρισμένο από την Γ.Γ. Αθλητισμού - Κατασκευή ιστοσελίδας και ενημέρωση : Νίκος Γκάλφας