Αθλητική δραστηριότητα

Για πρώτη φορά στη καριέρα του, ο Γιώργος Καρακούλας είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει ένα μεγάλο εύρος αγωνιστικών αυτοκινήτων της Porsche στις χειμερινές δοκιμές της αγωνιστικής ομάδας Schutz Motorsport, στην Cartagena της Ισπανίας Οι αγωνιστικές δοκιμές τριών ημερών, άρχισαν με τον καλύτερο τρόπο για τον Γιώργο Καρακούλα, δίνοντας του την ευκαιρία να εξοικειωθεί με την πίστα, οδηγώντας ένα εργοστασιακό Cayman GT4. Από την πρώτη κιόλας μέρα, κατάφερε να γράψει άκρως ανταγωνιστικούς χρόνους αποφεύγοντας ρίσκα και οδηγώντας στο 80%. Μετά από την φάση της εξοικείωσης και τους ανταγωνιστικούς χρόνους, η ομάδα του εμπιστεύτηκε ένα καθαρόαιμο Cayman GT4 Clubsport, με set up αγώνα. Με αυτό, κατάφερε να κινηθεί ταχύτατα, γράφοντας χρόνους μόλις 1 δλ. αργότερους από αυτούς του βασικού οδηγού της ομάδας, ο οποίος έχει ήδη κερδίσει πολλά πρωταθλήματα σε διοργανώσεις.

Με αυτές τις επιδόσεις, ο Γιώργος Καρακούλας έπεισε την ομάδα να τον βάλει πίσω από το τιμόνι μιας αγωνιστικής 911 GT3 Cup, η οποία συμμετείχε πέρυσι στα πρωταθλήματα Carrera Cup.

Οι επιδόσεις του με το 911 GT3 Cup ήταν «πάνω από τις προσδοκίες της ομάδας» σύμφωνα με αρκετά μελή της Schutz Motorsport, καθώς ο οδηγός κατάφερε να γυρίσει στο 1’38’’, χρόνο ίδιο με τον επίσημο καλεσμένο οδηγό της ομάδας, πρωταθλητή της Formula Renault την περσινή χρονιά και instructor της ομάδας.

Από πρόσφατο trackday στην πίστα των ΣερρώνΟ νεαρός πρωταθλητής των καρτ αποφάσισε να προχωρήσει στο επόμενο βήμα κλείνοντας τη συμμετοχή του σε ένα διεθνές 4ήμερο εντατικής αγωνιστικής οδήγησης και αξιολόγησης στην πίστα της Cartagena στην Iσπανία στις 9-12 Ιανουαρίου 2018.  Διοργανωτής είναι η αγωνιστική ομάδα Schutz Motorsport η οποία συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αυτοκινήτων τουρισμού GT καθώς και στο supercup και το γερμανικό πρωτάθλημα της Porsche.

Τις πρώτες δύο ημέρες ο Γιώργος θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός αγωνιστικού Cayman GT4 Clubsport και στη συνέχεια θα οδηγεί για τις επόμενες δύο ημέρες μια Porsche GT3 991 Cup. Τα αυτοκίνητα θα είναι προετοιμασμένα για συνθήκες αγώνα ώστε ο οδηγός να αξιολογηθεί ανάλογα με τις επιδόσεις και τον αγωνιστικό του χαρακτήρα απέναντι στην ομάδα και σε μια τέτοια πρόκληση.

Οι εμπειρίες που θα κερδίσει από αυτή την πρόκληση θα είναι μοναδικές αν αναλογιστούμε τις προδιαγραφές της GT3 991 Cup. Κινητήρας 3,8 λίτρων V6 boxer που αποδίδει 460 ίππους, σειριακό κιβώτιο 6 ταχυτήτων και 6πίστονα εμπρός φρένα με 4πίστονα πίσω στο θρυλικό αμάξωμα της Porsce 911 που γνωρίζει συνεχή εξέλιξη όλα αυτά τα χρόνια για να φτάσει στη σημερινή της έκδοση (991 Cup).

Ευχόμαστε στο Γιώργο καλή αγωνιστική χρονιά για το 2018 που σίγουρα ξεκινά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και αποτελεί την πρώτη διεθνή εμπειρία για οδηγό αγώνων του ΣΜΑΚ!

Με αυτή την ευκαιρία ευχόμαστε σε όλους τους αθλητές, στελέχη και μέλη του ΣΜΑΚ να έχουν μια καλή αγωνιστική χρονιά το 2018. Χρόνια Πολλά και Καλές Γιορτές σε όλους!

Με μια όμορφη τελετή απονομής των κυπέλλων στους νικητές ολοκληρώθηκε η 3η Ανάβαση Καστανιάς στην πλατεία του Πολύμυλου Κοζάνης. Ο αγώνας κύλισε σύμφωνα με το πρόγραμμα και πιο δύσκολη στιγμή ήταν η διακοπή του πρώτου σκέλους από την έξοδο του Μαυροειδάκου με Renault Clio R3. Με τη βεβαίωση ότι ο οδηγός είναι ανέπαφος, ο αγώνας συνεχίστηκε και μια δεύτερη διακοπή είχαμε στο δεύτερο σκέλος από το σπασμένο μοτέρ του Μπαλάση με Toyota Corolla. Ο καιρός ήταν σύμμαχος όλων μας και απολαύσαμε την τρίτη και καλύτερη διοργάνωση της Ανάβασης Καστανιάς. 

Κατηγορία Ν  Κατηγορία Α  Κατηγορία Ε  Κατηγορία FS                          οδηγοί ΣΜΑΚ    















Με θαυμάσιο καιρό ξεκίνησε το Σάββατο 21 Οκτωβρίου η 3η Ανάβαση Καστανιάς με έδρα τον Πολύμυλο Κοζάνης. Ο αγώνας μετρά τόσο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα όσο και στο Κύπελλο Αναβάσεων Βορείου Ελλάδας. Στον αγώνα που συγκέντρωσε αρχικά 55 συμμετοχές, δεν παρουσιάστηκαν οι Μάριος Ηλιόπουλος, Λεωνίδας Κύρκος και Κώστας Καρλιώτης που θα χάριζαν θέαμα σήμερα και αύριο στους θεατές.

Τα δοκιμαστικά ξεκίνησαν χωρίς προβλήματα και οι οδηγοί ευχαριστήθηκαν τον αγώνα τους. Ο Πάνος Κύρκος είχε μόνο ένα τετακέ στην Κ1 στο πρώτο δοκιμαστικό ενώ δεν ολοκλήρωσε το πέρασμα ο Κωστούρος που συμμετέχει με το Toyota Corolla AE86 του Καντερή.

Στο δεύτερο πέρασμα η μόνη άτυχη στιγμή ήταν η μηχανική βλάβη του «ράλλυμαν» Αλέξανδρου Δήμου που συμμετέχει πρώτη φορά σε ανάβαση και πρόλαβε να σημειώσει το δεύτερο χρόνο στην Α/6 πίσω από τον Μπλάτζο με Peugeot 106 S16. Πολύ καλός για άλλη μια φορά ο Αναγνωστάκης με υποδειγματικά περάσματα του Suzuki Swift Sport. Ο Δήμος το επισκεύασε και θα αγωνιστεί κανονικά την Κυριακή.
Σε κάθε σκέλος οι οδηγοί έδειχναν να βρίσκουν τα πατήματα και τα φρένα τους και να βλέπουμε όλο και καλύτερους χρόνους σε μια ηλιόλουστη ημέρα. Έτσι στο τρίτο σκέλος δεν ανέβηκαν όλοι οι οδηγοί αφού ήταν ικανοποιημένοι από την μέχρι τώρα εξέλιξη.

Οι μάχες της αυριανής ημέρας προβλέπονται άγριες αφού πχ στα Ν/2 οι διαφορές είναι μικρές ανάμεσα στους Παναγουλόπουλο, Τασούλα, Τζαφλίδη και Θέο. Το αυριανό βάθρο θα κριθεί στις λεπτομέρειες. Στη Ν/3 θα συμμετέχει μόνος ο νεαρός Αβραμίδης που κατέβαζε συνεχώς χρόνο με το Renault Clio του ενώ και ο Κάκος έχει μείνει μόνος στη Ν/4 με το Mitsubishi Lancer Evo 9 της Kyrkos Racing και βλέπει Πρωτάθλημα.
Στην Α/7 έχουμε μια από τις πιο ανταγωνιστικές κλάσεις με 9 συμμετοχές σήμερα. Λάππας και Τσιόγκας έκαναν τους καλύτερους χρόνους με τα εντυπωσιακά Peugeot 106 Maxi τους. Πιο πίσω φαίνεται να βρίσκεται ο Χατούπης με το Opel Corsa Kitcar και στη συνέχεια ο Μαυροειδάκος με Renault Clio R3.

Στην Ε/9 πρωταγωνιστεί ο Γιαλούρης με Suzuki Swift ενώ ο νεαρός Βεζύρης με ένα Peugeot 106 rallye κατέβαζε συνεχώς χρόνους αφήνοντας πίσω τον Ταμπακόπουλο.
Στην Ε/10 έχουμε ενδιαφέρουσες συμμετοχές και τον πρώτο ρόλο στην αυριανή ημέρα θα έχει ο Παρασκευάς με Suzuki Swift ακολουθούμενος από τον Γιουβανίδη με Citroen AX και τον Μπιλαδέρη jr με Honda Civic. Άτυχος στάθηκε ο Τερζόπουλος με επίμονο μηχανικό πρόβλημα που τον εμπόδισε να ανέβει σωστά, όμως ελπίζει να το έχει λύσει για την αυριανή ημέρα. Στην κλάση συμμετέχει στον πρώτο του αγώνα ένας νέος οδηγός από την Κοζάνη, ο Ιωσιφίδης με Peugeot 106 Rallye.

Στην Ε/11 θα δούμε μεγάλη μάχη μεταξύ Κουρνιάτη με το Ford Escort MK2 και Γιάννη Κωνσταντινίδη με Citroen ZX Kitcar ενώ στην Ε/12 απολαύσαμε απίστευτο ήχο και θέαμα από το Ford Sierra RS500 του Πλέσσα.
Στη Formula Saloon πρωταγωνιστής θα είναι ο Ηλιάδης με το εντυπωσιακό Mitsubishi Lancer Evo που έκανε μόνο το πρώτο πέρασμα λόγω βλάβης στο συμπλέκτη. Η Garage Workshop το επισκεύασε και αύριο θα συμμετέχει κανονικά.

Στα δικίνητα της FS ο ήδη Κυπελλούχος Σταφυλοπάτης έγραψε τον καλύτερο χρόνο και συμμετέχει στον αγώνα χωρίς βαθμολογικό ενδιαφέρον. Ακολουθούν οι Μπαλάσης με Toyota Corolla turbo, Ιορδάνης Κωνσταντινίδης με Skoda Fabia και Βασταρδής με Citroen Xsara που θα έχουν τη δική τους μάχη. Ξεχωριστή αναφορά αξίζουν οι ντριφτάδες Μποχώρης και Αγραφιώτης που δίνουν σταθερά το παρόν στην Καστανιά και χαρίζουν θέαμα και καμένο λάστιχο στους θεατές.

Την Κυριακή ο δρόμος κλείνει στις 10:00 για την κυκλοφορία και ο αγώνας ξεκινά στις 11:00 για να γίνουν δύο σκέλη. Ο δρόμος στο ενδιάμεσο δεν θα ανοίξει. Οι απονομές θα γίνουν στη φιλόξενη πλατεία του Πολύμυλου Κοζάνης που φιλοξενεί κάθε χρόνο τον αγώνα.

Συνδιοργανωτής του αγώνα είναι η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας ενώ και φέτος ο αγώνας τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης - Μακεδονίας Θράκης.

Μεγάλοι χορηγοί του αγώνα είναι οι Seajets, Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας της ΔΕΗ, IΚTEO Αυτοδιάγνωση, Πούτας Ασφάλειες & Οδική Βοήθεια, IKTEO Express Service, Χλιάπας JetOil, Εξειδικευμένο Συνεργείο Γρηγοριάδης-Ζάχος και Άρτος bakery. 

 

Σύλλογος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Κοζάνης - Αθλητικό Σωματείο αναγνωρισμένο από την Γ.Γ. Αθλητισμού - Κατασκευή ιστοσελίδας και ενημέρωση : Νίκος Γκάλφας